امیر ارسلانامیر ارسلان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
روز پیوند عشقمونروز پیوند عشقمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
دختر خالهدختر خاله، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

امیر ارسلان

خبر خبر

1393/11/10 21:15
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی .شرمنده یه مدت نبودم خیلی سرم شلوغ بود . و سلام به پسر گلم که امروز تونسته غلت بزنه

من بهت افتخار میکنم هستیم.امروز تو با هزار هزار زور وگریه تونستی غلت بزنی و این شکلی بودیگریه

قیافه من و بابا هم این جوری بودقه قهه بعدم هم که تونستی غلت بزنی از شدت گریه خوابیدیخواب

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان طلا
19 اسفند 93 15:34
سلام به مامان گل امیرارسلان گل من مامان روزبه هستم، تازه امروز وبلاگش رو ساختم و دیدم که فرشته کوچولوهای ما هم سن هستن!!! خدا حفظشون کنه
مامانی
پاسخ
ممنون ایشالا
مامان ارمیتا
20 اسفند 93 8:45
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مادر بزرگ
14 اردیبهشت 94 9:39
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر تولدت مبارک . . .
دومین جشنواره کتابهای صوتی
28 اردیبهشت 94 9:41
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشنواره تولید کتاب¬های صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید.همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری" ما را پذیرا بوده و در اجرای این برنامه ما را یاری فرمائید.
گلنار
31 تیر 94 0:54
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
کامیار
31 تیر 94 18:45
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!